15 Ocak 2010 Cuma

Tamika Catchings Galatasaray’da



Galatasaray, WNBA'de Indiana Fever takımında oynayan Tamika Catchings'i kadrosuna katmış.Bu transferi duyunca çok şaşırdım.Çünkü Türkiye'ye gelebileceğini hiç düşünmüyordum.WNBA'yi takip ettiğim kadarıyla inanılmaz bir oyuncu.Bizim ligimiz için biraz fazla ama Avrupa maçları açısından iyi olabilir.Galatasaray'ı tebrik ediyorum.Müthiş bir iş çıkarmışlar.En kısa zamanda Tamika'yı izlemeyi isterim.Hoşgeldin Tamika Catchings.

Bu arada GS'nin resmi sitesinde birşey gördüm.Birşeyi bilmiyordum, öğrenmiş oldum.O da Tamika Catchings basketbol tarihinde bugüne kadar Quintuple Double istatistiğine sahip (25 sayı, 18 ribaund, 11 asist, 10 top çalma, 10 blok) tek sporcu imiş.Bir kez daha hayran kaldım kendisine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails