6 Ocak 2010 Çarşamba

Smacdown Türkiye'de


Takip ediyor musunuz bilmiyorum ama ben her hafta izlemeye çalışırım.Tehlikeli olsa da heyecanı en üst seviyede.Smackdown'dan bazı yıldızlar Türkiye'ye gelerek burada marifetlerini sergileyeceklermiş.Yıldızlar derken kim bunlar? Undertaker, Rey Mysterio, CM Punk, Chris Jericho, John Morrison, Kane, Michelle McCool, Mickie James.Göze ilk çarpanlar bunlar.

CM Punk çirkeftir, hiç sevmem.Chris Jericho da öyle.Al birini vur ötekine misali.Hareketlerini en çok sevdiğim maskeli küçük adam.Yani Rey Mysterio.Her maçtan önce maske takan çocuklarla kafasını tokuşturur, maç esnasında havaya girerek meşhur hareketi olan 619 hareketi yapar.Seyirciyle iletişimi iyidir.

Yukarıda saydığım isimlerden en "koydu mu oturtur" olan Undertaker.Bir hareketi var ki bazen ben bile korkuyorum.Dilini çıkartıp boğaz kesme hareketini yaparak rakiplerine gözdağı veriyor. İzleyenlere de veriyor arada.

İşte bu yıldızlar Türkiye'ye gelecek.Tarih 18 Nisan 2010 Pazar günü.Abdi İpekçi'de olcak bu gösteri saat 18.00 de başlayacak.Biletleri biletixten alabilirsiniz.Şahsen ben gitmeyi düşünüyorum.Bilet fiyatlarına burdan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails