21 Ocak 2010 Perşembe

İmparator Konuştu


"Ülke için müthiş bir rakam. Daha önce 170'lerdeydi. Neredeyse iki misli artması da futbol adına çok önemli bir şey. Futbolu belirli sınırların içine koyamazsınız. Bu rakamlara rağmen Avrupa’da 6. sıradasınız. Ben önümüzdeki yıllardaki ihalelerin daha da yükseleceğine inanıyorum. Çünkü futbol sınır tanımayan bir oyun. Avrupa'daki rakiplerimize baktığımızda İspanya, İtalya, Fransa, Almanya gibi buradaki yerimizi alma adına güzel bir hamle. Biz sadece şu anda yayın gelirini konuşuyoruz. Reklam, stat gelirleri ve başka gelirler de düşünüldüğünde bu rakamlar daha da büyüyecek. Pasta ne kadar büyürse kulüplerin başarı oranı da artacak. Çünkü ekonomik sıkıntı az bir sıkıntı değil Bir takım önemli eksikler kapanacaktır. Bir sonraki aşamada bu rakamın da üzerine çıkılacağına inanıyorum." "Esas olay bu. Futbol bir zevk, temaşa ortamı. Küfürden arınan bir ortama sokmalıyız. Ancak bu yayıncı kuruluşun özverisi ile olmaz. Yeni çıkacak kanunlarla; ki ağırlaştırılmış kanunlardır. Eğitim bir yandan devam etmeli ancak yapılması gerekenler de artık yapılmalı. Artık gına geldi. Kazanmanın ve kaybetmenin doğal olduğu bir spor zaten futbol. Burada kelimelerimiz daha dikkatli seçilebilir. Hitaplarımız daha iyi olabilir. Hepimiz hatalardan ders alarak daha ılımlı bakabiliriz. Böylece marka daha da güzel olur. Talibi daha da fazla olur. Tribünleri mutlaka doldurmalıyız. Bugün büyük kulüplerimizin birçok maçının dolmadığını görüyoruz. O insanları bir şekilde orada toplamalıyız." "Bir nebze yayın haklarını artırmışsak mutluluk duyarım. Nerede olursa olsun Türk futbolunun emrindeyiz. Ufak bir damla da olsa çok mutlu olurum. Biz bir takım markaları dışarıdan alıyoruz. İnşallah ileride biz satarız. İşte o zaman markalaşırız." "Bu konuyla ilgili düşüncelerimi ifade etmiştim. Gönlümün Türk antrenörden yana olduğunu söylemiştim. Ancak Futbol Federasyonu gibi önemli bir kurumun belirlediği isimler vardır. Seçilecek teknik adama saygı duymak lazım. Onların tasarrufunda bir şey. Onlara bırakmak lazım. Herhangi birini isim olarak zikrettiğim anda bu baskı unsuru olabilir. Yanlış anlaşılabilir. Tarafsızlığımı koruyarak buna rağmen tarafımı belli ettim. Ancak TFF gibi çok büyük bir kurumun tasarrufuna da karışmak, işi hassas olan bir noktadan başka bir noktaya çekmek de yanlış olur." "Yayıncı kuruluşun yöneticileri ile yemek yiyebilirim. Ancak bana gelen bir teklif yok. Böyle bir teklif gelirse zaten herkesle bunu paylaşırım. Şu an için yorumculuğa geçmeyi düşünmüyorum.. Böyle bir gidişatım da yok. Bu konulara pek sıcak bakmadığımı ifade etmiştim ama ne olur bilemiyorum. Bende yorumculuğun doğru durmayacağı inancını taşıyorum." “Bir teknik adamın aldığı maaşla, parayla ilgilenmek ayıp bişey değildir. Bence ayıp ötesi bir şeydir. Gelen insan mutlaka haketmiştir. Ben ilgilenmem. Bu arz talep meselesidir. Birine mantıklı gelmiştir. Ötekine de uymuştur. Kimsenin ne aldığı ile ilgilenmem. O yüzden herkes hakettiğini almıştır. Dünyada pek örneği yok zaten.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails