21 Ocak 2010 Perşembe

Ne Oldu Sana Ivanovic?



Ana Ivanovic...Tenisi elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum.Ivanovic'in zaman zaman gösterdiği hırsını beğeniyordum.Son yıllarda çıkışıyla kendisinden söz ettirmişti.Göstermiş olduğu performansla sıralama 1.liğe kadar yükselmişti.Daha da hayran olmuştum.Birden ne olduysa turnuvalardan daha ilk turlarda elenmeye başladı.Acaba soruyor mudur kendisine neden böyle oluyor diye?Avustralya Açık'daki elendiği maçı izledim.Maç esnasında işler kötü gittiğinde sinirleri bozuluyor ve agresif hareketler sergiliyor.Ben çok şaşırmıştım.Hiç sinirli halini görmemiştim demeyeyim ama az rastlanır birşeydi.Ama yine de kötü gidişe bir demek için elinden geleni yaptı.Yeterli olmadı maalesef.

Ivanovic'in durumunu biraz Maria Sharapova'ya benzetiyorum.Belki Sharapova'nın düşüşü omzundan geçirdiği sakatlıktan ötürü kortlardan 10 ay uzak kalması sebep olarak gösterilebilir ama sonuçta ortada bir düşüş var.Her ikisi de bir zamanlar 1 numaraydı.Sonra yavaş yavaş yerlerini kaybettiler.Her ikisi için de üzücü bir durum.Sharapova'ya karışmam ama Ivanovic'in bir an önce kendisine gelmesi lazım seyir zevki açısından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails