29 Haziran 2010 Salı

Webber Kanatlandı

Valensiya'da ki yarışın 9. turunda Kovalainen'i yakından takip ederken, rakibinin erken frenajı nedeniyle kazadan kaçınamayan, havalanan aracıyla birlikte havada takla atan ve daha sonra bariyerlere çarparak yarış dışı kalan Webber; kazadan sonra, kaza ile ilgili olarak ilk defa kameraların karşısına geçerek, kaza anını anlattı:

“Otomobil havalandığı sırada beni en çok korkutan, bir köprü ya da pistin üzerinde asılı herhangi bir şeye çarpma ihtimaliydi. Araç yere indiğinde kaçış alanının olacağını biliyordum. Lastik bariyerlerin beni koruyacağından emindim. Yere indiğimde çarpmanın etkisi çok büyük değildi çünkü ileriye doğru büyük bir kuvvet vardı, bu da beni ileriye taşıdı. Kazayı yara almadan atlattığım için kendimi iyi hissediyorum”

Kaza sırasında neler hissettiği sorusuna ise Avustralyalı pilotun cevabı: “O an aklımdan geçenlerden güzel manşetler çıkabilirdi. Bunlar oyunun bir parçası ve bazen de sizin başınıza gelebiliyor”


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails