19 Haziran 2010 Cumartesi

Sezon Ortası Teknik Analizi

Kanada Gp sonunda takımların teknik durumları;



















RedBull:
Hala griddeki en hızlı araba olmalarına rağmen, mekanik sorunları nedeniyle şampiyonluk iddaasından gün ve gün uzaklaşıyor gibi duruyorlar. Özellikle, Kanada Gp sırasında Vettel'e telsizden viteslerle ilgili yapılan uyarı, takımın dayanıklılığıyla ilgili soru işaretlerini arttırdı.

McLaren: Sezon Avrupaya taşındıktan sonra müthiş bir ivme kazandılar. Yılların verdiği deneyimi pist üzerine yansıtmadaki becerileri sayesinde de araçlarını yavaş olsa bile üst sıralarda tutma konusunda başarılı oldular.

Ferrari: Avrupa'ya geldiklerinde büyük bir ivme kaybı yaşadılar. Bunun sebebi de rakiplerinin, kendilerine göre daha fazla yeniliğe imza atmış olmasıydı. Fakat 1-2 yarışlık bocalamayı hızlı atlattılar. Valensiya ile birlikte yeni paketlerini araç üzerinde uygulayacaklarından dolayı sezonun kalanına umutlu bakıyorlar.

Mercedes: Avrupa öncesi hayal kırıklığıydılar, Avrupa'ya geçişle birlikte gözle görülür biçimde hız kazandılar. Fakat biraz şans da onlara yardım etmeyince bir türlü üst sıraları zorlar konuma gelemediler. Yinede RedBull, Ferrari ve McLarenden sonra ki en hızlı araç gibi duruyorlar.

Renault: Sezonun başından beri istikrarlı biçimde gridin ortalarının en iyisi olma mücadelesi veriyorlar. Bu konuda ki en büyük rakipleri de Mercedes ve Force İndia gibi duruyor.

Force İndia: Gridin arka sıralarına aşina, sonunculuğa abone takım adeta metamorfoz geçirmiş durumda. Gösterdikleri gelişimle birlikte, üst sıralardan hala uzak olsalarda, gridin orta sıralarında tutunabilmek için gerekli hızdan daha fazlasına bile sahipler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails