1 Mart 2010 Pazartesi

Özür Dilemek mi...




"Taraftarlardan ve takım arkadaşlarımdan özür dilerim. İtalya'ya finalde kaybettiğimiz maçtan sonra soyunma odasına gittim ve arkadaşlarımdan özür diledim. (Bu hiçbir şeyi değiştirmez ama sizden özür dilerim) dedim. Ama Materazzi'den özür dilemem. Hiçbir zaman. Bu kendi şerefimi lekelemek olur. Özür dileyeceğime ölürüm.Eğer o Brezilyalı Kaka gibi normal, sempatik birisi olsaydı elbette özür dilerdim."

"Orada kendimi tutamadım. Çünkü fazlası var. Bu bir bahane değil ama annem hastaydı. Hastanede yatıyordu. İnsanlar bunu bilmiyordu. Kötü bir dönemdi. Anneme birden çok kez hakaret etti. Bir şey demedim ama bir yerden sonra kendimi tutamadım."

Zinedine Zidane

İspanyol El Pais Gazetesi'ne konuşan Zidane, Dünya Kupası'ndaki Materazzi ile girdiği tartışma sonucu kafa atmasıyla sonuçlanan pozisyon için kesinlikle özür dilemiyeceğini söylemiş.Daha olay sıcakken de söylemişti.Annesinin durumunu düşününce yaptığı her ne kadar da kötü birşey ise de maruz görülebilir.Ya da şöyle söyleyeyim ben de aynısını yapardım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails