17 Mart 2010 Çarşamba

Kendi Evim Gibisi Yok



''Bu takım için önemli bir an. Bu elemenin şansla, savunma tarzı oyunla ya da iyi oynayamayan rakiple ilgisi yok. Takımımız mükemmeldi. Bu olağanüstü bir zafer. Soyunma odasında hiçbir galibiyeti böyle kutlamamıştım. Chelsea'nin ya da başka bir takımın başındayken burası benim evim. Burada her zaman kazanırım. Burası benim için gerçekten özel bir stadyum. İnter yıllardır çeyrek finale çıkamıyordu. Biz, çok iyi bir takım olan Chelsea'yi 2 kez yendik.''

''Rakibin kuşku duymasını istedim ve onlardaki kuşkuyu gördüm. İvanoviç ve Zhirkov hücuma çıkmaları mı, defansta kalmaları mı gerektiğine karar veremedi ve bu onlar için ciddi sorun oluşturdu. Bugün özel olan ben değildim. İnter özeldi. Ben Chelsea için bugün düşmandım, ama hayat böyle.'

Jose Mourinho

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails