8 Aralık 2009 Salı

Toyota'nın kısa F1 tarihi (2001-2009)









Toyota'nın F1 geliştirmeleri için
kurduğu ar-ge merkezi, Almanya


Toyota F1 için ilk aracını
geliştiriyorfakat sezon
boyunca hiçbir yarışa katılmıyor
(2001)








Yeni kurulmuş ekip pit antremanı
yaparken (2001)



Toyota Ferrari'yi arkasında tutmak için
acımasızca savunuyor
- fakat çok uzun sürmüyor (2002)









Da Matta, Raikkonen'i arkasında
tutmaya çalışırken (2003)


Panis, Monza'da trafiği arkasına
toplamış giderken (2004)








2005 yılı 5 podyumla Toyota
adına müthiş bir sezondu.




Ralf ve Monako tüneli (2005)








Ralf'in Melborn'de aldığı ilk
podyumun kutlamaları




2007 sezon
öncesi pilot fotoğrafı.
Toyota'nın Ralf Sch. ve Trulli
ile olan 3. sezonu









İndianapolis'te pit heyecanı (2007)




Belçikadaki Toyota hayranlarından
bir kare









2008den bir podyum sevinci





Glock 2008'in finalinde
büyükrol oynayarak
şampiyonluğu bir elden
alıp diğer başka
ellere vermişti










Çift difüzör sistemi 2009 yılında
Toyota'nın hızında büyük rol oynamıştı




Yağmur nedeniyle durdurulan
Malezya Gp ve Trulli


Trulli'nin Singapur'daki podyum kutlaması






Suzuka'da kazanılan podyumun
ardından Trulli'nin teknik ekibe teşekkürü


Glock'un yerine yarışan Kobayashi'nin
Button'u zorlayıp geçtiği an





Bu resim çekildikten sadece 3 gün sonra
Toyota F1'e veda ettiğini açıkladı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails