15 Aralık 2009 Salı

Ara Verilmesin!!!



Bazı oyuncular bu uzun maratondan biraz olsun kurtulmak için bir an önce lige ara verilmesini ister.Lige verilsin ki o yoğun antremanlardan kurtulup biraz kendine zaman ayırabilsin.Zaman ayırma derken disko-bar gecelerinden bahsediyorum.Bazı futbolcular ise özellikle takıma yeni gelen futbolcular liglere ara verilmesini fazla istemezler.Çünkü takıma yeni geldiğinden yeni yeni ısınmıştır takım arkadaşlarına ve yaşadığı ortama uyum sağlamıştır.Buna örnek olarak Benzema gösterilebilir.Benzema liglere verilecek olan aradan biraz şikayetçi.Takıma uyum sağladığı bugünlerde aranın verilmesi kendisi için talihsiz olduğunu düşünüyor.

Benzema hem bu ara hakkında hem de Real Madrid'teki durumu hakkında söylediklerine bir bakalım.

"Noel tatili benim için çok zamansız oldu. Buraya tam uyum sağlamışken formumu üst seviyelere taşımak istiyordum. Ben tatil yapmayı reddediyorum.

Artık Fransızca konuşan insanların dışında da arkadaşlarım var. İspanya'ya her geçen gün daha fazla alışıyorum. Zaten buraya gelirken dert ettiğim tek konu; Real Madrid'de başarılı olup olmayacağım değil, ne kadar sürede başarılı olabileceğimdi. Şimdi her şey yolunda, kendimi burada çok rahat hissediyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails