10 Aralık 2009 Perşembe

Sinan Var Huzur Var


Şampiyonlar Ligi H Grubu'nda dün akşam Standard Liege, AZ Alkmaar karşısında beraberliği son saniyelerde Sinan Bolat'ın attığı golle kurtardı ve UEFA Avrupa Ligi vizesini aldı.Sinan bu golüyle aynı Palop gibi tarihe geçmiş oldu.Palop'un o golünden sonra Sevilla finale kadar çıkıp mutlu sona ulaşmışlardı.Bakalım Sinan'lı S.Liege ne yapacak.Sinan maçtan sonra şunları söylemiş.

"Atağa katılma iznini almak için yedek kulübesine baktım. Herkes kalemi terk etmemi kafasıyla onayladı. İleri çıkarken, bununla ilgili hiç umudunuz olmasa da, gol atmayı hedefliyorsunuz. Ancak frikikten gelen topu büyük bir şansla kafayla ağlara yolladım.Tanrı'ya, bu golü bana attırdığı için şükrediyorum. Maçın son saniyeleriydi ve benim kariyerimin ilk golüydü."

Golü izleyemenler veya tekrar izlemek için işte o gol.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails