29 Mayıs 2010 Cumartesi

Euro 2016 Oylaması Aırdından Yankılar



Türkiye Cephesi

"920 milyon avro bütçe ayırmış bir ülkenin dışarıda bırakılması Türkiye için çok büyük bir hayal kırıklığıdır"

Guus Hiddink

"İkinci tur önemliydi. Böyle bir sonuç tabii ki UEFA Başkanı için güzel bir sonuç değil. Fransa kazandı, ama iğne iplikle kazanmış oldu. Hayırlı olsun.''

''Tabii ki normal değil. Her gelen Cumhurbaşkanına bunu yapması lazım. Orada hata yaptı. Cumhurbaşkanı Sarkozy, fair play'den bahsetti, fair play kuralları çerçevesinde bunu yapmaması lazımdı''

''Benim sadık kaldığımı bilmiyorsunuz. Herkes gönlünde bir ülke taşır. Kendi temsil ettiği ülkeyi. Onun için de çalışmalar yapar. Ben ne yaparsam herkese anlatmam. 'Şu oldu, bu oldu falanca bize oy verecek' şeklinde hiç benim ağzımdan duymamışsınızdır. Bu, arkadaşlarıma olan güven ve saygıdan ötürü. Dolayısıyla benim şu ana kadar konuşup da oy vereceğini düşündüğüm rakam 5-6 civarındaydı, 6'sı da verdi. Sağ olsunlar. Onlar hiçbir etki altında kalmadan bizim güzel projemize -sunum da çok güzeldi- oy verdiler. Daha evvel vereceklerini de söylediler. Ama bunları açıklamak hiç kimsenin yararına değil''

'3. kez kazanamıyoruz. Müsaade edin de 3. sefer tepki olsun. Bu sefer artık bizim kazanmamız gerekir diye düşünüyorduk, ama olmadı. Ne yapalım, gençler devam eder bundan sonra''

Şenes Erzik



Fransa Cephesi


"Oylama 7-6 bitti, Türkiye'de kazanabilirdi" dedi. Fransa'nın kazandığı oylamada etkisi yönünde olduğu sorularına da cevap veren Platini, şunları söyledi: "Ben başkanım diye mi kazandık?Tabii ki hayır. O zaman bir dahaki başkan sizden olursa siz kazanırsınız. Türkiye, Japonya'da yarı final oynadığında da Şenes Erzik vardı, o mu etki yaptı o zaman? Dosyanız ve sunumunuzçok başarılıydı. Türkiye de çok yaklaştı ancak olmadı. Sadece bir kazanan olur. Ben kim kazanırsa kazansın eleştirilecektim."

Micheal Platini


"İlk olarak İtalya ve Türkiye'ye teşekkür etmek istiyorum, bu üzüntüyü anlayabilirim, aylardır yapılan çalışma ve hazırlıklar burada sona erdi. Onlara bol şans diliyorum. 2016'da Avrupa futbolu Fransa'ya gelecek, biz de verdiğimiz tüm sözleri yerine getirmeliyiz. Bize güvendiklerini ortaya koydular, onları yanıltmamalıyız. Bugün bizim için çok mutlu bir gün."


Jean-Pierre Escalettes (Fransa Futbol Federasyonu Başkanı)


"Turnuva Fransa'da olacağı için mutluyum. Bu duruma mutlu olan herkes adına seviniyorum, bunu oyuncu olarak yaşadım. Avrupa Şampiyonası değil, Dünya Kupası'ydı ancak pratikte aynı. Milyonlarca Fransız için çok mutluyum, Fransa takımını seviyorum, bu benim görevimdi. Tekrar şampiyon olmalarını isterim işte ben de bu yüzden burdayım. Herkes çok iyi hazırlanmıştı özellikle de 10 yaşındaki Nathan mükemmeldi."


Zinedine Zidane


"Fransa daha güvenli bir seçenekti zira zaten yapılmış çok şey var. Türkiye'nin ise o tarihe kadar yapması gereken çok şey vardı. Türkiye'nin adaylığı aslında Polonya ve Ukrayna'nınkinden farklıydı. Türkiye'de son yıllarda gerçekleşen gelişmelere ve ülkenin potansiyeline bakılırsa, bunun fazla rol oynamadığını düşünüyorum."

"Meslektaşlarım arasında Türkiye'nin adaylığı büyük saygıyla karşılandı. Umuyorum Türkiye federasyonu bunun kendilerine karşı alınmış bir karar olduğu hükmüne varmaz ve altyapısını geliştiren Türkiye ileride yeniden aday olur."

Gianni Infantino (UEFA genel sekreteri)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails