29 Mayıs 2010 Cumartesi

Hedo Mutsuz Gitmek İstiyor


Hedo dün akşam Ntvspor'da yayınlanan NBA Stüdyo'ya konuk oldu.Bu sezonki performansı hakkında konuşan Hedo anlaşıldığı üzere Toronto'da mutsuz.Aslında bu mutsuzluğunda biraz da kendisinde suç var.Ben hala anlamakta zorlanıyorum.Orlando'da üstlendiği liderliği devam ettirebileceği bir takım varken (Portland Trail Blazers) hiçbir organizasyonu olmayan ve performasını düşürecek roldeoynatılması beklenen bir yere neden gider.Toronto daha cazip geldiğini söylüyor ama Portland'a gitseydi hangi rolde olacağını ya da lider oyuncu olacağını o da görüyor.Neyse fazla uzatmadan dünkü programda hemen hemen merak edilen tüm konularda birşeyler söyledi.İsterseniz neler söylemiş bir bakalım.


"Zaman zaman yuhlandığımı gördüm seyircim tarafımdan. Kimsenin başına gelmemesi gerek bir durum bu. Organizasyon olarak sorunlarım oldu. Utah maçında rahatsızlığım başladı, devrede bıraktım. Hayatım boyunca kimseye ben oynamayacağım dememişimdir. Hep çıkıp oynamak istemişimdir. Denver maçı geldi. "Nasıl hissediyorsun?" dediler. Ben de "Yorgunum, uyuyamadım" dedim. Onlar da "Sen bu maç oynama" dediler. "Miami, Charlotte maçlarında oynarsın" dediler. Bana eve git dediler ama ben salonda kaldım. Maç sonrasında eve gittim. Avrupalı takım arkadaşlarım aradılar. Beni bara çağırdılar. Eve 100 metre belki gittiğim yer. Bara girmemle çıkmam 15 dakika oldu. Tüm arkadaşlarım oradaydı. Bargani ile çıktık. Daha sonra olaylar büyüdü. Yönetim ortaya çıkardı bunları. Benim bilerek maçta oynamadığımı iddia ettiler. Miami maçında cezalandırıldım. Ondan sonra her yerde haberler çıktı, ben Amerika'daki kariyerimde hiç böyle bir durumla karşılaşmamıştım. Böyle olaylar nedeniyle de ben soğudum. Ben seyirciyle iyi ilişkiler içinde olan bir insandım. Olaylar bir anda böyle dönünce işler büyüdü. Ben dönmek istemiyorum Toronto'ya."

"Bu gibi durumlarda pek seçme hakkım olmuyor. Ama umarım takas olursa beni iyi kullanabilecek bir takım olur. Beklemekten başka yapacak bir durumum yok. Basketbolun dışında olayların gelişmesi beni yıprattı. Orlando'daki düzen belki hiçbir yerde olmayacak. Toronto bana cazip gelmişti o dönemde. Hiç maddiyatı düşünmedim. Hatta eksiye bile düşmüştüm" ifadesini kullanırken psikolojik olarak kendini kötü hissettiğinde ailesinin kendisine çok destek olduğunu şu sözlerle açıkladı: Benim en büyük mutluluğum kızımın olması. Eve gittiğim zaman stresten kurtuluyorum kızımı görünce. Bütün vaktimi onunla geçiriyorum. Ailem bana çok destek oldu. Her kararımın arkasında durdu. Kötü günlerimde yanımda oldular."

"Toronto'daki düzen tamamen Chris Bosh üzerine kurulu. O tip oyuncular böyle bir durumu bırakıp başka takıma geçerek ikici adam olmak ister mi? Ben daha görmedim. Eğer başka takıma giderse amaç iyi bir sezon geçirmektir. Ama bir takımın en büyük yıldızı olmak istiyorsa Toronto'da kalacaktır."

"Benim için son Dünya Şampiyonası olacak. Burada kazanacğım bir başarı her zaman hatırlanacak. Önemli hatıralarımdan biri olacak. Burada kazanacağımız bir başarı genç basketbolcularımız açısından da çok iyi olacak. Tüm Türk halkı da böyle bir başarı bekliyor. Bizi yalnız bırakacaklarını düşünmüyorum. Bize yakışan bir basketbol oynayarak istekli, arzulu bir şekilde bir madalya alıp böyle noktalayabiliriz."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails