7 Mayıs 2010 Cuma

Chamakh Arsenal'de




Yaklaşık 1 ay önce Daily Mail'in duyurduğu haber Chamakh tarafından bugün doğrulandı.Chamakh önümüzdeki sezon Premier League ile tanışmış olacak.Sözleşmesi sezon sonunda bittiği için bonservissiz Bordeaux'dan ayrılacak.Bordeaux bana göre büyük zarar etti.Arsenal ile 4 seneliğine 12 milyon pound alacak olan Chamakh bügun bu transferle ilgili şunları söylemiş.

"İngiltere'deki futbol atmosferine gireceğim için çok mutluyum.Bu büyüleyici bir şey.Arsenal'in oyun tarzına bayılıyorum. Adapte olmam gerekeceğini biliyorum ama kısa paslara dayalı oyun tarzına Bordeaux'da Yoann Gourcuff'tan alışkınım."

"Bordeaux'daki son maçlarımda çok duygusallaşabilirim. Ama yeni bir meydan okumaya hazırlanıyorum. Bordeaux'da kulübün çocuğuydum. Londra'da artık çocuk olmayacağım.Artık büyüdüm. Kanıtlamam gereken şeyler var. Başarıya ulaşmak için gereken motivasyona da sahibim."


Transfere bir de öbür taraftan Arsenal açısından bakarsak gerekli bir transfer miydi bilemiyorum.Öncelikle Chamakh Premier League standartlarında bir oyuncu değil.Arsenal'de zorlanacağını düşünüyorum.Diğer taraftan Arsenal transfer önceliğini forvetten yana kullanmaktansa orta saha oyuncusundan kullansalar daha iyi olurdu.Bu yazın Fabregas'ı takımda tutmakta biraz zorlanacaklar gibi duruyor.O yüzden 2 orta saha ve 1 defans oyuncu transfer etmek Arsenal için öncelik olması gerekiyor.Hadi defans oyuncusu alınmazsa bile kaleci şart.

Bakalım bu transferden kim karlı çıkacak.Zararlı olan taraf belli de kazananı merakla bekliyorum.Chamakh İngiltere yerine İtalya'ya gitseydi kariyeri açısından daha iyi olurdu.Uyum sorunu yaşayacağını düşünüyorum ve takıma ısınması zaman alacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails