18 Mayıs 2010 Salı

Pellegrini Gün Sayıyor


"Kariyerim boyunca hiçbir zaman bu kadar iyi bir kadroyu çalıştırmamıştım. Bütün yıl boyunca hakkımda çıkan spekülasyonlar, son haftalarda iyice arttı. Bunların neden ve nasıl çıktığını bilmiyorum. Teknik adamlık hayatımda yedi şampiyonluk yaşadım ve gittiğim her yerde başarılı oldum. Eğer benden daha iyisi varsa, ben de tanımak isterim. Ligde herkesten fazla gol attık ve herkesten fazla galibiyet aldık. Herkes hatalar yapabilir. Eğer seneye bu takımın başında olmayacaksam, o zaman benim yerime gelen teknik adamın en az 100 puan alması ve 100'den fazla gol atması gerekecek. Bunun da pek mümkün olduğunu zannetmiyorum. Ama hakkımda sürekli olarak çıkan iddiarın da bir nedeni olmalı. Bu kadar çok iddianın yalan olması mümkün değil. Herhalde buradaki günlerimin sonuna yaklaşıyorum."

Manuel Pellegrini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails