7 Mayıs 2010 Cuma

Higgins Yapmamıştır



Snooker da bu iki adam dışında kimseyi tanımam.Oyun tarzları ve yakaladıkları serilerle birçok kez snooker'I bana sevdirdiler.En üst seviyede oynayan bu ikiliden birinin başı bugünlerde dertteymiş.John Higgins şike yapmakla suçlanıyor.Bir gazeteci iş adamı kılığıyla John Higgins ile buluşmuş ve gazetesi bir teklifte bulunmuş.John Higgins de kabul etmiş ve bu olayı görüntülemişler.

John Higgins bu konuyla ilgili açıklama yapmış. “Rus mafyası ile görüştüğüm izlenimine kapıldım. Kendime zarar gelmemesi için en akılcı yol, teklifi kabul ettiğimi söyleyip, oradan uzaklaşmaktı.Beni tanıyanlar bilardoya ne kadar gönülden bağlı olduğumu bilir. Sevdiğim spora zarar verecek hiçbirşey yapmam. Kendimden yüzde 100 eminim."

John Higgins'in söylediklerine bakılırsa nasıl bir diyalog geçmiş tam belli değil ama Rus mafyası izlenimi aldım diyorsa John gerçekten böyle bir tavır sergilemiş olabilir iş adamı kılığındaki gazeteci.Sonuçta Rus mayfası izlenimiyle davranışları sert ve tehditkar biçimindeyse her insanoğlu gibi kabul edebilir.İşte bu ne kadar kanıtlanabilir bilemiyorum ama böyle olmasını umuyorum en azından.Çünkü John Higgins'in dediği gibi bu kadar çok sevdiği spora ihanet edecek değil.Aksi takdirde böyle bir girişimde bulunmuşsa o zaman itibarı büyük zarar görebilir ve hayranlarını hayal kırıklığına uğratır.Umarım soruşturma sonucu suçsuz olduğu anlaşılır da snooker dünyasına kaldığı yerden devam eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails