18 Nisan 2010 Pazar

Çamur At İzi Kalsın


Dün Vatan Gazetesinde, Rıdvan Dilmen'in bahis çetesinden biriyle yaptığı telefon konuşmalarını olduğu idaa edilerek aktarılan bir haber çıktı. Haberin tamamını buradan okuyabilirsiniz.

Geçen bazı diologların şu şekilde olduğu idaa ediliyordu:
rıdvan: 'iki maçı bildik, rize maçında yattık. ne iş bu yahu...bana yüzde yüz dediniz ama olmadı. hayatım kumarlarda kaybetmekle geçti. bir de bundan darbe yemeyeyim bari.'
hakan korkmaz: 'abi merak etme sen biz bunu telafi ederiz. abdulkadir abi hiç kimseye yamukluk yapmamıştır.'
rıdvan: 'bunları bana evvelden söyleyebilirdiniz. ben de o kadar para basmazdım. bu ay kumara çok para verdim bunu çıkarmam lazım


Rıdvan Dilmen'de bugün NTV'de ki programı üzerinden canlı yayında dobra dobra açıklamalar yaptı, kendinden çok emin olarak suçlamaları yalanladı ve hodri meydan dedi.
Medyamızın pek çok kez karıştığı çamur at izi kalsın haberlerinden mi, yada gerçekten böyle birşey var mı ilerleyen günlerde görücez. Fakar Rıdvan'ın kendisinden bu kadar emin bir şekilde yaptığı açıkalamalardan sonra da suçlu olduğuna inanmak zor.
Ayrıca haberde geçen telefon konuşmalarının, bahsi geçen maç oynanamadan 1 ay önce yapılmış olarak gözükmesi ve Rıdvan'ın o tarihlerde başka bir şehirde olduğunun kanıtının olduğunu söylemeside idaasını destekler nitelikte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails