18 Ekim 2010 Pazartesi

Roy Hodgson Umutlu, Peki ya Yönetim

Yaşadığı mali kriz nedeniyle transfer borsasında rakiplerinin gerisinde kalan ve bu sebepten dolayı Benitez'i yollayıp; Fulham'ın başında mucizeler yaratan Roy Hodgson'u başa getiren Liverpool kan kaybetmeye devam ediyor.
Bu hafta oynana Liverpool derbisinde, deplasmanda Everton'a 2-0 mağlup olan Liverpool'da ortalık karışmaya başladı. Takım el değiştirmesiyle birlikte ekonomik olarak da biraz rahatlamış ve transfer yapmaya müsait duruma gelmiş oldu. Fakat Roy Hodgson yönetiminde bir türlü oyuna hakim bir oyun oynayamayan ve sürekli puan kaybeden Liverpool'de, pek çok kişinin görüşü ilk transferin saha içine değil, teknik direktörlük koltuğuna olucağı görüşü hakim duruma gelmeye başladı. Fulham'a oynattığı kapalı sistemi Liverpool'de oynatamayan, takımın tüm hücum ümidinin ileride yalnız kalan Torres'e bindiği Liverpool'da ya 1-2 hafta içinde Roy Hodgson mücize yaratmaya başlıyacak yada takımdan ayrılacak gibi duruyor.

Olayın diğer tarafındaki Hodgson ise kaybedilen Everton maçı sonrası gayet ümitli konuşmuş;
"Bir krizin içinde olduğumuzu düşünmüyorum. Ben bu maçta oynadığımız oyunu gördüm ve kimse bu oyunun son 3 sırada yer alan bir takımın oyunu olduğunu söyleyemez."Kötü bir forma sahip olduğumuzu biliyorum. Artık kazanmaya başlamak zorundayız, yoksa kriz sözcüğünden kurtulamayız. Torres'in fiziksel bir eksikliği olduğuna inanmıyorum. O mental olarak hazır değil. Şu an için bir sakatlığı yok. Bu maçta da çok çalıştı fakat üretici olamadı. Bir ya da iki gol attığı zaman kendine olan güveni yerine gelecektir"

Premier Lig'de Liverpool 8 maçta topladığı 6 puan ile; Wolfs ve West Ham Unt. ile birlikte ligin son sırasını paylaşıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails