19 Şubat 2010 Cuma

2010 NBA All-Star Smaç Yarışması




Smaç yarışmasına kesin katılacaklar olan Gerald Wallace, Shannon Brown ve Nate Robinson yanında 4. isim kim olacak sorusuna all-star haftasının ilk gününde cevabını buldu.Eric Gordon ve Demar Derozan 4. isim olmak yarıştılar.Derozan'ı birkaç maçta izlemiştim ve iyi smaçlar yaptığını farketmiştim.Eric Gordon'ın ise smaç yarışmasına katılacağını duyduğumda şaşırdım.Çünkü hiç öyle tipi yoktu.Bunun üstüne bir de Kaan Kural'ın Eric Gordon sevdalısını olduğunu hatırlayınca dedim ki bir izleyeyim smaçları nasıl.Açıkcası fazla ışık göremedim.Herkesin düşündüğü gibi ben de Derozan finale çıkar dedim.Ama Eric Gordon herkesi şaşırtarak güzel smaçlar yaptı.Biraz da hırslanmış gibiydi.Derozan tam tersine rahattı.Sanki finale çıkacağına emin gibiydi.Derozan haklı çıktı ve fazla kasmadan seyirci oylarının %61'ini alarak finale çıktı.


Son yıllardaki smaç yarışmalarında yapılan haksızlıklar sonucunda rakiplerinin haklarının yenmesiyle bu yarışmayı 2 kez kazanan Nate Robinson herkes tarafından eleştirilmeye başlandı.Tamam Nate iyi smaçlar yapıyo ama kazandığı şampiyonluklara bakılırsa hem AI hem de Howard daha göze hoş smaçlar yapmıştı.Bunun üzerine bu seneki yarışmada da haksızlık yapılmamasını söylemiştim.Hak ediyorsa kazanmasını istemiştim Nate Robinson'un.Bir yandan böyle derken bir yandan da kazanacağı neredeyse kesindi.Çünkü katılanlara bakarsak Gerald Wallace ve Derozan şamiyonluğa ulaşacaklarını kimse beklemiyordu.Daha çok Shannon Brown ile Nate Robinson arasında geçeceği düşünülüyordu.Açıkcası ben de böyle bir çekişme bekliyordum.Ama Shannon Brown öyle bir hata yaptı ki kazanma şansını daha ilk smaçta kaybetti.İlk smacında dönerek smaç yapmaya çalıştı ama başarılı olamadı.Birkaç kez daha deneyeceğini düşünürken bu smaçtan vazgeçti ve maçlarda yapılabilecek kolay bir smaç tercih etti.Herkes o an Shannon Brown'dan ümidi kesmişti.Shannon'ın kötü tercihinden sonra Derozan ortya çıktı ve finalde ilk turda ilk kez(!) güzel işler yapan Nate Robinson'un rakibi oldu.Finalde Derozan ilk turdaki ilk smacını yapsaydı kazanma şansı olabilirdi ama Nate'e göre kolay smaçlar yapınca Nate'in kazanma şansı arttı doğal olarak.Seyirci oylarının %51'i alarak 3. kez şampiyon olan Nate bir ilke de imza attı ve bu yarışmayı 3.kez kazanan ilk isim oldu.Tebrik etmek içimden gelmiyor ama bir daha katılmadığını açıkladıktan sonra tebrik etmek gerektiğini düşünüyorum.Tebrikler(!) Nate Robinson.

İzlemeyenler için videoları paylaşayım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails