6 Mayıs 2010 Perşembe

İngiltere Üzerinden İspanya





"Bu başarının sadece antrenörden kaynaklandığını söylememek gerekir. Inter takım olarak bu başarıyı yakalamıştır. Bu takım kupayı kazanmayı hak etti. Çünkü bu noktaya gelene kadar çok çalıştı. Güçlü ve yetenekli bir kadro, bensiz de yoluna başarılı bir şekilde devam edebilir.

Eğer ben gidersem ne olur? Bence bu bir sorun yaratmaz. Inter'de antrenör değişebilir, oyuncular değişebilir, ama takım hep ileriye gitmeli.

Inter'de kalma ihtimalim var mı? Tabii ki, evet. Fakat, İngiltere Premier Lig'de çalışmayı ve orada yaşamayı özledim. Bir gün adaya döneceğime eminim, ama bu ne zaman olur bilemiyorum. Bunun gelecek sezon olacağına da inanmıyorum. Gideceğim kulüp Chelsea de olabilir başka bir kulüp de. Her ne kadar Chelsea'de harika zaman geçirsem de sadece Chelsea için antrenörlük yapmıyorum."

Jose Mourinho


Her ne kadar İngiltere'ye gitmek istediğini söylese de gelecek sezon Jose'yi İspanya'da görebiliriz.Şuan İngiltere'de başına geçebileceği takım yok gibi.Ama İspanya gidebileceği büyük takım var ve Şampiyonlar Liginde finali için Madrid'e gittkten sonra Mourinho orada kalır.O yüzden Jose'nin dediği gibi ne zaman olu bilinmez ama gelecek sezon olmayacağı belli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails