3 Ocak 2010 Pazar

Fenerbahçeli Semih



Fenerbahçe yönetimi bir hata yaptı ve Semih'e sormadan opsiyonu tek taraflı kullanarak sözleşmesini uzattığını TFF'ye bildirmiş.Semih de bunun üzerine verdiği dilekçe ile Fenerbahçe'yi ,bu tabir uygun olmasa da, şikayet etmişti.

Semih'in bu şikayeti sanki artık Fenerbahçe'de mutsuzmuş, gitmek istiyormuş gibi bir havanın oluşmasına neden oldu.Semih'i iyi tanıyanlar bilirler ki Semih'in nasıl bir Fenerbahçeli olduğu konusunda hiçbir şüphe yoktur.Semih senelerce yedek kaldı, sürekli nöbetçi golcü olarak çağrıldı.Semih çok iyi oynasa da her zaman onun önünde olan forvetler vardı.Van Hooijdonk, Anelka, Nobre, Kezman, Güiza gibi forvetlerin arkasında hep sahaya ilk onbirde çıkmayı bekledi.Bekledi ama küsmedi.Takımı hakkında kötü sözler söylemedi.Takımda huzursuzluk çıkarmadı.Tam aksine bir profesyonel futbolcu gibi sürekli çalıştı ve formayı kapmak için elinden geleni yaptı.

Semih'in bu profesyonelliğini görünce bu tür düşüncelerin yanlış olduğu görülmektedir.Semih de bundan rahatsız olmuş ve kendi sitesinde bir açıklama yapmış.Okuyunca Semih'i daha iyi anlayacağımız düşünüyorum.

Ben Fenerbahçeli Semih olarak doğdum. Futbolu burada bırakmak istiyorum. Fenerbahçeli Semih olarak futbolun içinde kalmak en büyük hayalim.

Bugüne kadar ki sözleşmelerimde hiçbir zaman gerek kulübüme karşı, gerek yönetimime karşı problem yaratmadım. Ancak aynı zamanda profesyonel bir futbolcuyum. Ailemin ve çocuğumun geleceğini düşünmek durumundayım. Fenerbahçe kulübü sözleşmedeki opsiyonu tek taraflı olarak, bana hiçbir bildirimde bulunmaksızın, ve görüşümü almaksızın federasyona bildirmiştir.

Bende herhangi bir hak kaybına uğramamam için, hukuken yapmak zorunda olduğumuz bu başvuruyu fedarasyona yaptım.

Bu işlemi profesyonel bir futbolcu olarak yapmam en doğal hakkım. Ancak bu tablo, asla Fenerbahçeyi sildiğim veya gitmek istediğim anlamına gelmemeli. Fenerbahçe yönetimi ve başkanı benim de başkanım ve yönetimimdir. Zamanı geldiğinde oturup anlaşırız ve gerektiğinde ben Fenerbahçede kalırım.

Basında bu konu para meselesi gibi yansıtılmıştır. Bu konunun para olmadığını özellikle belirtmek isterim. Benim Fenerbahçeliliğim konusunda şüphe duyulmasına ilişkin yazıları eshefle karşılıyorum. Konu para olsaydı eğer, Turkcell Süper Liginde gol kralı olup, ardından 2008 Avrupa Futbol Şampiyonasında gösterdiğim performanstan ötürü gelen bir çok teklifi değerlendirmeye alırdım. Şunu herkes bilmelidir ki, buradaki tek mesele kulübümün bana herhangi bir bildirimde bulunmaksızın federasyona başvurması ve benim hak kaybına uğrayacak olmamdır. Bu hak kaybına uğramamak için federasyona bu başvuruyu yapmak zorundaydım.

Önümüzdeki günlerde bu yaşanan problemlerin en iyi şekilde çözüleceğine inanıyorum.

2010 yılının tüm Fenerbahçe camiasına sağlık, huzur, mutluluk ve başarı getirmesini diliyorum.

Saygılarımla
Semih Şentürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails